DigiContact

Geverifieerd door redactie

Categorie: Tweedelijnszorg


beeldbellen, Digicontact

Via DigiContact bieden wij 24/7 professionele begeleiding via beeldbellen, aan mensen met een verstandelijke beperking, een psychische stoornis en ouderen. Ons team staat dag en nacht klaar om mensen te ondersteunen. Wij begeleiden cliënten van verschillende organisaties en zijn ontstaan vanuit Stichting Philadelphia Zorg.

Nu Corona ons land beheerst, is zorg op afstand soms de enige manier om mensen die besmet zijn te ondersteunen. Wij helpen graag, waar dit kan en van toegevoegde waarde is. Dit aanbod geldt voor alle doelgroepen en organisaties, ongeacht of de organisatie al een samenwerkingspartner van ons is of niet. U kunt hiervoor 24/7 met DigiContact contact opnemen via telefoonnummer 088 – 100 4900 of via mailadres info@digicontact.nl.

Bezoek website

Tags:


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren