Caro Health

Geverifieerd door redactie

Categorie: Tweedelijnszorg



Een digitale assistent voor elke patiënt.
Caro informeert, begeleidt en ondersteunt je patiënten. Zodat jij meer tijd overhoudt voor wat er echt toe doet: het verlenen van goede zorg.

Caro ondersteunt patiënten bij hun herstel.
Caro houdt de vinger aan de pols door middel van een vriendelijke chatbot. Deze vraagt hoe het met je patiënten gaat en geeft advies als dat nodig is.Daarnaast houden patiënten hier hun herstel bij, dat ze ook meteen kunnen vergelijken met dat van andere patiënten.

Real time inzicht
Binnen Caro heeft elke patiënt een eigen dashboard. Hierop hebben zorgprofessionals in real time inzicht in het herstel, de gemoedstoestand en de symptomen van hun patiënten.

—–
COVID-19 Thuis Herstel Zorgpad

Als de huidige trends zich doorzetten, zullen duizenden patiënten in Nederland geïnfecteerd raken met het Corona virus en zullen de meesten thuis moeten herstellen.

Hoe kan Caro hierbij helpen?

  • Een patiënt wordt gediagnosticeerd met het Coronavirus, en geïdentificeerd als een kandidaat voor thuisherstel
  • De patiënt krijgt een code, die ze gebruiken om toegang te krijgen tot het ‘Covid-19 thuisherstel programma’ in de Caro app.
  • Het Covid-19 zorgpad binnen Caro bevat alles wat de patiënt moet weten over het thuis herstel, opgeknipt in hapklare stukken – die worden verzonden wanneer ze relevant zijn.
  • Caro stuur dagelijkse herinneringen, vraagt hen (2x maal daags) om hun temperatuur te meten, registreert hun symptomen en geeft hen advies – inclusief directe koppeling met noodnummer als er reden tot zorg is.
  • Alle patiëntgegevens worden real-time gecentraliseerd in het Caro-dashboard – patiënten kunnen individueel worden gecontroleerd, er kunnen automatische waarschuwingen worden ingesteld en de voortgang van het coronavirus binnen de gehele patiëntenpopulatie kan worden gevolgd.

Wij bieden gratis licenties aan ziekenhuizen / instellingen die Caro hiervoor willen gebruiken
*we kunnen binnen 48 uur up and running zijn, inclusief monitoring dashboard voor zorgverleners*

Bezoek website

Tags:


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren