Serviant

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie, Tweedelijnszorg



Persoonlijk en betrokken face-to-face contact is een onmisbaar en krachtig middel in een zorgrelatie. Het zorgt ervoor dat een cliënt zich gezien en gehoord voelt. Toch is een fysieke afspraak niet altijd praktisch. Bijvoorbeeld door de lange reisafstand of het gekozen tijdstip. Dan is zorg-op-afstand via beeldbellen een perfect alternatief.

Is uw organisatie op zoek naar het perfecte evenwicht tussen online hulpverlening en persoonlijk contact? Wilt u uw cliënten een veilige omgeving bieden voor online contact? Kies voor beeldbellen via het Serviant eHealth platform.

Beeldbellen via Serviant is geschikt voor de zorg. Skype en WhatsApp zijn dat niet. Onze partner WeSeeDo is gecertificeerd voor de ISO 27001. De software is AVG-proof en voldoet aan de ISO 27001 en NEN 7510. De veiligheid en privacy van uw medewerkers en cliënten staan bovenaan: Gesprekken worden niet opgeslagen.

Bezoek website

Tags: , , , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren