Quli

Geverifieerd door redactie

Categorie: Derdelijnszorg, Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie, Tweedelijnszorg, Vierdelijnszorg


Quli

“één unieke en veilige toegang tot digitale communicatie, informatie op maat”

Quli is een digitaal platform en PGO voor communicatie tussen mensen, zorgverleners, ervaringsdeskundigen en naasten. Daarbij kunnen conform het MedMij-afsprakenstelsel en andere standaarden gegevens tussen systemen van professionals en Quli worden uitgewisseld. De inrichting van een account kan default bestaan uit tegels (zoals wij dat noemen), bijvoorbeeld voor informatie en communicatie. Via Quli heeft de gebruiker één unieke en veilige toegang tot digitale communicatie, informatie én relevante ehealth-systemen en EPD’s van zorgorganisaties.

De informatie-tegel omvat (regionale) content voor mensen in tekst, beeld en natuurlijk verwijzingen naar betrouwbare info op het internet. De inhoud kan worden afgestemd op individuele behoeften: in begrijpelijke ‘taal voor allemaal’, desgewenst meertalig. Via vragenlijsten kan op de persoon toegespitste informatie worden toegankelijk worden gemaakt. Verder is Quli gekoppeld met Inforium, Kijksluiter en ZorgKeuzeLab voor het bekijken van betrouwbare informatie.

Communicatie gaat via veilige berichtenuitwisseling (mail), chat en beeldbellen. Dit kan met ‘contacten’ van de betreffende mensen. Die contacten kunnen zorgverleners en ervaringsdeskundigen zijn maar ook naasten. Daarnaast heeft Quli koppelingen met diverse ehealth-systemen en EPD’s die door veel zorgorganisaties worden gebruikt om zodoende ook zorg op afstand te kunnen verlenen.

Stappenplan en adviezen van collega’s:
Voor meer informatie over Quli, een stappenplan voor implementatie en opschaling van gebruik en adviezen van zorgorganisaties voor zorgorganisaties, verwijzen wij naar onze website.

Bezoek website

Tags: , , , , , , , , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Beeldbellen met de BBrain

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Brain Family D2 – Dementieklok – Bedienbaar met app Hét hulpmiddel voor

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als