MijnBezoek

Geverifieerd door redactie

Categorie: Derdelijnszorg, Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie, Tweedelijnszorg, Vierdelijnszorg



MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren in uw zorginstelling. We hebben vastgesteld dat vele zorginstellingen worstelen met de concrete toepassing van de corona maatregelen. Daarom hebben we MijnBezoek ontwikkeld, een oplossing in de vorm van een eenvoudig te gebruiken web toepassing.

MijnBezoek is een ondersteuning voor de zorgmedewerkers. De applicatie zal bezoek organiseren, beperken waar nodig en registreren met als doel een opstoot van COVID-19 te helpen voorkomen, sneller te detecteren en de verspreiding van het virus tegen te gaan. Daardoor wordt de aandacht maximaal toegespitst op het welzijn van zowel de bewoners als de eigen medewerkers, en op gemoedsrust voor de familie.

Bezoek website

Tags: , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

3 maanden lang gratis Mextra Corona MVO met een onbeperkt aantal cliënten.

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MEXTRA is een elektronisch cliëntendossier dat zich aanpast aan uw unieke zorgproces.