KLIPPA

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie



Terwijl ziekenhuizen en klinieken open zijn, heeft veel niet-medisch personeel opdracht gekregen om vanuit huis te werken. Een toenemend aantal patiënten betekent een verhoogde administratieve druk voor niet-medisch personeel, zoals financiële professionals, managers, bestuursleden en administratieve medewerkers.

Daarom hebben we besloten om ons product en service gratis aan te bieden. We hopen dat door het digitaliseren van hun onkosten- en facturatieprocessen, zorgprofessionals en niet-medisch personeel relatief veilig blijven, omdat dit dan op afstand kunnen doen. Het zal hen ook de nodige tijd en geld besparen”, zegt Yeelen Knegtering, CEO en mede-oprichter van Klippa.

Wereldwijd aanbod 

Elke zorginstelling, waar ook ter wereld, kan contact opnemen met Klippa om te profiteren van het aanbod. Het aanbod staat voor een jaar en het bedrijf doet de installatie en implementatie ook gratis. Dit kan één of twee dagen duren, afhankelijk van de grootte van de afdeling. Wanneer de implementatie klaar is, kunnen organisaties beginnen met het scannen van kwitanties, facturen of andere documenten, en de gegevens worden automatisch naar een dashboard gestuurd waarin financials kunnen goedkeuren, weigeren en verwerken. Het hele proces kan vanuit huis worden gedaan met een pc, tablet of mobiele telefoon, waardoor fysiek contact wordt vermeden. Knegtering: “De tool versnelt meestal het administratieve proces met 70%, wat betekent dat niet-medisch personeel meer tijd heeft voor meer urgente zaken”.

Zorginstellingen kunnen contact opnemen met Klippa via healthcare@klippa.com.

Over Klippa

Klippa is een Groningse scale-up die in 2015 werd opgericht door zes IT-specialisten. Het bedrijf heeft als doel om omslachtige documentstromen te digitaliseren en automatiseren aan de hand van moderne technologieën, zoals machine learning en OCR. Inmiddels heeft het tech-bedrijf ook een kantoor in Amsterdam, bedient het meer dan duizend klanten in het binnen- én buitenland en heeft het diverse productlijnen in de markt. Dit zijn bijvoorbeeld apps en software voor het verbeteren van administratieve processen, het scannen van bonnen en facturen, declaratieverwerking, identiteit validatie en data-extractie.

Bezoek website

Tags: ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren