COVID-19 Epidemic Information & Communication App

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie, Tweedelijnszorg



Spectator Healthcare Technology lanceert een snel inzetbare call center oplossing met Telehealth technologie voor zorgverleners die met COVID-19 Coronavirus problemen worden geconfronteerd.

Gebaseerd op bewezen technologie, communiceert het Spectator eHealth & Telecare communicatie platform met de COVID-19 Epidemic Information & Communication App. Hierdoor hebben zorgverleners binnen een paar dagen een modulaire en eenvoudig schaalbare oplossing via één digitale gateway.

De COVID-19 Epidemic app biedt alle geregistreerde gebruikers direct toegang tot gevalideerde medische informatie inclusief self-triage. Dynamische links kunnen op elk moment worden aangepast en bijgewerkt door de betreffende zorgverlener.

Een simpele druk op de knop in de COVID-19 app biedt alle patiënten (24/7) toegang tot video tele- consults en het Spectator call center met lokale en externe zorgverleners zoals verpleegkundigen, artsen of specialisten.

Het Spectator eHealth & Telecare call center is geschikt voor alle zorgverleners, verzorgers en individuen onafhankelijk van leeftijd, geslacht, ras, religie, sociale status en geografische locatie.

Optimale (externe) communicatie is mogelijk voor zorgprofessionals tijdens intercollegiaal overleg en behandelingen op afstand. Daarnaast biedt het platform direct toegang tot de patiëntgegevens, medicatiehistorie, geografische locatie en andere relevante informatie.

Spectator’s innovaties ondersteunen zorgaanbieders wereldwijd om COVID-19 geïnfecteerde personen te identificeren en begeleiden. Daarnaast helpt de implementatie van telehealth om verdere verspreiding van het virus te verminderen.

De COVID-19 Epidemic app kan beschikbaar worden gesteld voor individuen en patiënten in de Apple- en Android app stores.

Bezoek website

Tags: , , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Beeldbellen met de BBrain

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Brain Family D2 – Dementieklok – Bedienbaar met app Hét hulpmiddel voor

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als