Ascom Carescreen

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg, Nuldelijnszorg | Preventie, Tweedelijnszorg



Met CareScreen krijgt de cliënt het stuur zelf in handen. De cliënt heeft met zijn tablet, smartphone of laptop overal toegang tot een groot aantal nuttige en leuke functies. Variërend van beeldbellen met familie, huisarts en zorgverlener en het maken van online afspraken met mantelzorger en zorgmedewerker, tot het online bestellen van maaltijden, op afstand bedienen van lampen, ramen en deuren of surfen op internet, spelletjes doen en het bekijken van films, video’s en foto’s.

In de zorg is er momenteel grote behoefte aan digitale zorg op afstand voor beeldcontact met Coronapatiënten/-cliënten. CareScreen biedt daarom tot 1 oktober aan elke Nederlandse zorgorganisatie GRATIS beeldzorg aan. De eerste organisaties zijn operationeel en zij staan klaar om ook u een steuntje in de rug te geven. Daarbij heeft de overheid speciaal voor Covid19 een stimuleringsregeling waarop u kunt inschrijven: https://lnkd.in/eX56gYH.

Interesse? Stuur ons een mail: verkoop@ascom.com

Bezoek website

Tags: , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren