Veilig consult op afstand

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg



Veilig consult op afstand.

Al meer dan 20 jaar werkt TiGiT nauw samen met diverse zorgorganisaties om hen zich volledig te laten focussen op de zorg. U kunt hierbij denken aan (beeld)telefonie, chat, volledig (digitale) werkplekken, domotica oplossingen en een 24/7 service desk. Volledige ontzorging is hierbij ons doel.

De eindgebruiker staat voor ons centraal en wij, bij TiGiT, vinden het van groot belang dat eenieder kan ‘werken’ met de, door ons aangeboden, dienstverlening. Het gehele TiGiT team staat achter onze zorgorganisaties bedanken jullie voor jullie werk en de passie voor jullie cliënten. Wij denken graag met u mee, neem gerust contact met ons op via sales@tigit.nl of 085 876 9149 om te kijken wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen.

Stay strong!

Team TiGiT

Bezoek website

Tags: ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren

3 maanden lang gratis Mextra Corona MVO met een onbeperkt aantal cliënten.

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MEXTRA is een elektronisch cliëntendossier dat zich aanpast aan uw unieke zorgproces.