Naast

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg



Uit ervaring weten wij dat veel zorg ook prima via beeldbellen te realiseren is.

De verpleegkundigen en verzorgenden van NAAST zitten dag en nacht klaar om via beeldbellen vragen van jouw klanten te beantwoorden of onderdelen van het OMAHA-zorgplan op afstand uit te voeren. Van het maken van een praatje over hoe het gaat tot het ondersteunen bij zelfzorgtaken. Zoals het meekijken bij insuline spuiten of coachen bij ziektebeelden. NAAST is er altijd als het nodig is, voor geplande of ongeplande zorgmomenten.

Beeldzorg heeft vele voordelen. Je legt de regie weer bij de cliënt, je kunt samen met ons de drukte in je team opvangen en de cliënt kan op ieder gewenst moment ondersteund worden. Beeldzorg is echt het voorbeeld van: “op afstand wat kan, dichtbij wat moet”.

Bezoek website

Tags: , , , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als

MijnBezoek

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MijnBezoek is het toegankelijke online platform om veilig het bezoek te organiseren

3 maanden lang gratis Mextra Corona MVO met een onbeperkt aantal cliënten.

Geplaatst in: Derdelijnszorg

MEXTRA is een elektronisch cliëntendossier dat zich aanpast aan uw unieke zorgproces.