Medicinfo

Geverifieerd door redactie

Categorie: Eerstelijnszorg, Tweedelijnszorg



Beeldbellen/Videoconsult

Bij Medicinfo ontwikkelen we al 20 jaar innovatieve diensten voor persoonlijk medisch advies op afstand. Met onze apps kunnen mensen vragen stellen over hun gezondheid aan een verpleegkundige en/of huisarts. Gewoon via de chat en, indien nodig, is ook een beeldbelgesprek met een huisarts mogelijk. Tijdbesparing en gemak worden meestal als belangrijkste voordelen genoemd voor zorg op afstand.

Door het coronavirus toont juist de bereikbaarheid vanuit je eigen huis de waarde van e-health. Met een team van verpleegkundigen, huisartsen en medisch specialisten kan Medicinfo een grote variëteit aan gezondheid gerelateerde vragen beantwoorden. We merken dat we hiermee veel ongerustheid en onzekerheid kunnen wegnemen, ook over het coronavirus. Bovendien hebben we nog steeds tijd voor alle andere gezondheidsvragen.

Bezoek website

Tags: , ,


Hoe kunnen zorgorganisaties snel aan de slag met een digitale dienstverlener?

De #coronacrisis vraagt om aanvullende manieren van communicatie, en wel nu. We zijn op zoek naar concrete toepassingen van #digitale #communicatie, die nu al werken en die ‘plug & play’ (eenvoudig en snel) te gebruiken zijn in en om de zorg. We bundelen de voorbeelden op ICT&health, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Meld oplossing aan

Gerelateerde oplossingen

Beeldbellen met de BBrain

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Brain Family D2 – Dementieklok – Bedienbaar met app Hét hulpmiddel voor

Livi, medische videoconsultaties

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Livi, de grootste digitale zorgverlener van Europa, lanceert vandaag (17 juni 2020)

Beeldoverleg

Geplaatst in: Derdelijnszorg

Veilig en betrouwbaar beeldbellen. Sinds de uitbraak van Covid-19 zochten we als